اگه یه روز نبودم، بدون خیلی برات گریه کردم:)

اگه یه روز نبودم، بدون خیلی برات گریه کردم:)
دیدگاه ها (۳)

💔💔

😂😂اگه خوشتون اومد لایک یادتون نره گلم ❤فالو=فالولایک=لایک

یه روز‌میمیرم میای میگی‌ کاش نمیرفتی💔🖤

گاهی انقدر دلت پره که تا میای حرف بزنی از چشمات میریزه بیرون

رفیق اگه یه روز من نبودم بدون تنها دلخوشیم تو بودی...(:

اگه یه روز نبودم با یوتوبرا یاد من بیوفتαɳเɱε ɳαɱε:-

اگه یه روز نبودم با دیدن چارلی به یادم بیوفتید😢🗻

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط