هعی افسوس...

هعی افسوس...
دیدگاه ها (۳)

من و میمون و لوبیا وقتی همو میبینیم:)

خسته تر اونیم هستم که جلوشو بگیرم:)

انتظار نداشتم:)

لعنتی چرا از مغزم نمیری بیرون....

افسوس افسوس یار به بر یار نشدهیچ شادی تکرار نشدزندگی گلزار ن...

منم که فقط بیدارم درد و نفرینهعی هعی آراسته هعی عمیق هعی آرا...

درگیر کسی بودن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط