شرمنده داداش دیگه آتیش اوفتاده تو دستم

😭😭💔
دیدگاه ها (۵)

بفرست واسش

چرا از من خوشت نمیاد عزیزم جون دلم

بهتره با ابولفضل تماس بگیری

خیالت راحت میرم ی جایی آروم میریم فارم آرومه داداش

داداش شرمنده😔دیگه کالاف مث قبل حال نمیده😔

شرمنده داداش ندیدم😨

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط