سخته بچها... سخته زن بودن.

سخته بچها... سخته زن بودن.
دیدگاه ها (۲۳)

زندگی بس 😭

تگش کنید 🎀

هرکی مخالفه جمع کنه از ایران بره ☺🥰

اون فقط یه مداده؛ )

باورش سخته ولی کراش جدیدم ۴۴ سالش بعد تازه زن و بچه هم داره😭...

بقیه : بچها مربی اومد ساکتتتتتت ما :بچها مربی اومد ولمو ببری...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط