این قاب خیلی سنگینه(: خیلی..

𝒕𝒉𝒂𝒏𝒌 𝒚𝒐𝒖 𝒇𝒐𝒓 𝒍𝒊𝒌𝒊𝒏𝒈 (;_:)💔
𝕥𝕙𝕒𝕟𝕜 𝕪𝕠𝕦 𝕗𝕠𝕣 𝕗𝕠𝕝𝕝𝕠𝕨𝕚𝕟𝕘✅🤝
دیدگاه ها (۱۸)

و تمام شد نسل طلایی ما

تازه داشتیم عادت میکردیم...

𝒕𝒉𝒂𝒏𝒌 𝒚𝒐𝒖 𝒇𝒐𝒓 𝒍𝒊𝒌𝒊𝒏𝒈 😪😮‍💨𝕥𝕙𝕒𝕟𝕜 𝕪𝕠𝕦 𝕗𝕠𝕣 𝕗𝕠𝕝𝕝𝕠𝕨𝕚𝕟𝕘✅🤝

خداحافظ افسانه

𝒕𝒉𝒂𝒏𝒌 𝒚𝒐𝒖 𝒇𝒐𝒓 𝒍𝒊𝒌𝒊𝒏𝒈𝕥𝕙𝕒𝕟𝕜 𝕪𝕠𝕦 𝕗𝕠𝕣 𝕗𝕠𝕝𝕝𝕠𝕨𝕚𝕟𝕘✅🤝🏾

𝒕𝒉𝒂𝒏𝒌 𝒚𝒐𝒖 𝒇𝒐𝒓 𝒍𝒊𝒌𝒊𝒏𝒈𝕥𝕙𝕒𝕟𝕜 𝕪𝕠𝕦 𝕗𝕠𝕣 𝕗𝕠𝕝𝕝𝕠𝕨𝕚𝕟𝕘✅🤝🏾

𝒕𝒉𝒂𝒏𝒌 𝒚𝒐𝒖 𝒇𝒐𝒓 𝒍𝒊𝒌𝒊𝒏𝒈𝕥𝕙𝕒𝕟𝕜 𝕪𝕠𝕦 𝕗𝕠𝕣 𝕗𝕠𝕝𝕝𝕠𝕨𝕚𝕟𝕘✅🤝🏾6️⃣6️⃣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط