🌸اول هفته رو با یه لبخند

🌸اول هفته رو با یه لبخند
🌾و نگاه شاد شروع کن
🌸حتی اگر از ته ته قلبت
🌾خوشحال نیستی
🌸مثبت فکر کن
🌾و احساس کن  این هفته
🌸بهترین هفته  خواهد شد
🌾بعد خواهی دید همان میشود
🌸که  دوست داشتی
🌾از قدیم گفتن
🌸اول هفته رو هرجور
🌾شروع کنی تا آخر هفته
🌸همانجور پیش میـرود

🌸تقدیم به شما خوبان
🌾شروع هفته تون عالی
دیدگاه ها (۱۰)

از آدمها نپرسید "چرا"ناراحتن.....!برای اشکها و بغضهایشان..."...

زندگی‌ست دیگر...همیشه که همهٔ رنگ‌هایش جور نیست،همهٔ سازهایش...

عاشقانه های شبنم

Part 20:

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط