zibabash 46842617

دیدگاه ها (۰)

سلام بچه ها از این به بعد از این عکسا میزارم

احساسی باشی باختی منطقی که باشی شاید نبری ولی هیچوقت نمیبازی

همه همینیم والا پس الکی غصه نخورید روز خوب توام میاد حالت خ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط