پاسخ محترمانه سعیدیسم به عصبانیت میثم مطیعی از مطالبات مر
پاسخ محترمانه سعیدیسم به عصبانیت میثم مطیعی از مطالبات مردم در میدان ونک:
برادر عزیز، فکر کنید اینها هم بی حجاب هستند ...
⭕️ آقای مطیعی عزیز، بعد از آنکه با نامه علی الاصول بر دهانش خورد که گویا همه چیز با رهبری هماهنگ نیست، حالا عصبانیتش را بر سر دشمن فرضی خالی کرده. میگوید چرا زیر باد کولر به فرماندهان نظامی توهین میکنید:(من از اول جنگ حتی ۱ مورد توهین به فرماندهان نظامی از طرف بچه حزباللهیها ندیدم)
فارغ از اینکه این حرفها برای دهن کسی که برای شاعران جلسه اطلاعاتی گرفته و مهمانش، نماینده رهبر انقلاب را متهم به جاسوسی کرده و گفته باید او را اعدام کرد زیادی بزرگ است
اما باشد آقای مطیعی عزیز
هرکسی به فرماندهان بی احترامی کرد بر دهانش بزنید اما بعد از آن بر دهان کسانی که علی رغم خواسته رهبری عمل میکنند هم بزنید.
ببینیم جگر آن را دارید که به آن آقایی که توبیخ حرام شرعی در کارنامهاش دارد بگویید بالای چشمت ابرو.
و در آخر توصیه میکنم بزرگ شوید و یاد بگیرید با این ملت مبعوث شده درست سخن بگویید، این ملت از امام حیشان مدالهای بسیاری بر سینه دارند، آخریش ملت با شرف بود. به خاطر این و آن از رهبری عبور نکنید و به این مبارزان در میدان توهین نکنید، باشد که عاقبت به خیر شوید.
برادر عزیز، فکر کنید اینها هم بی حجاب هستند ...
⭕️ آقای مطیعی عزیز، بعد از آنکه با نامه علی الاصول بر دهانش خورد که گویا همه چیز با رهبری هماهنگ نیست، حالا عصبانیتش را بر سر دشمن فرضی خالی کرده. میگوید چرا زیر باد کولر به فرماندهان نظامی توهین میکنید:(من از اول جنگ حتی ۱ مورد توهین به فرماندهان نظامی از طرف بچه حزباللهیها ندیدم)
فارغ از اینکه این حرفها برای دهن کسی که برای شاعران جلسه اطلاعاتی گرفته و مهمانش، نماینده رهبر انقلاب را متهم به جاسوسی کرده و گفته باید او را اعدام کرد زیادی بزرگ است
اما باشد آقای مطیعی عزیز
هرکسی به فرماندهان بی احترامی کرد بر دهانش بزنید اما بعد از آن بر دهان کسانی که علی رغم خواسته رهبری عمل میکنند هم بزنید.
ببینیم جگر آن را دارید که به آن آقایی که توبیخ حرام شرعی در کارنامهاش دارد بگویید بالای چشمت ابرو.
و در آخر توصیه میکنم بزرگ شوید و یاد بگیرید با این ملت مبعوث شده درست سخن بگویید، این ملت از امام حیشان مدالهای بسیاری بر سینه دارند، آخریش ملت با شرف بود. به خاطر این و آن از رهبری عبور نکنید و به این مبارزان در میدان توهین نکنید، باشد که عاقبت به خیر شوید.
- ۷۸۹
- ۰۵ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط