همشون شاهکارن مخصوصا بریکینگ بد و فرار از زندانننن

تنها کراشی که تو گیم دارمممم ههههه

جسی مینوازد

مدتی بود از دریل نزاشته بودیم

ادیتی زیبا

امباپههههه

خیلی وقت بود از دریل چیزی نزاشتیمم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط