دلم باهات خوش بود

دلم باهات خوش بود
دیگ نیس
دیدگاه ها (۰)

مغرور باش

cukut

چی بگم دیگ خوش نی حالم :))🫠

نگید ک قرار نیس دیگ تیک تاکمو، اینستا، پینترستمو، چت جی پی ت...

کاش حداقل تو بودی بین این همه غم بین این همه درد 💔بین تنهای ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط