still.with.you 50727104

دیدگاه ها (۵)

...♡]

🖇

من یه شب مُردمصب پاشدم،صبحونمو خوردمرفتم پی زندگیم.

‌我在某处读到他写道: 没错,我们没有一个美好的结局, 但我们有一个美丽的故事 这足以让你不要忘记!یه جا خوند...

😁😁 هیومین آوردم ( نمی دونم اسم شیپشون درسته؟!)#fake_straykid...

🙃Keifer🙃

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط