کاش توانشو داشتمو میشد یه چاقو بردارم و رگمو بزنم 🖤

کاش توانشو داشتمو میشد یه چاقو بردارم و رگمو بزنم 🖤
دیدگاه ها (۰)

هیچ کس نمی زاره ما شاد باشیم🖤

حتی زندگی باهام سر لج داره🥺

فانتزی ذهنم ♥

خیلی خستم خدایا دستمو بگیر با خودت ببر😔

دوست دارم یه همچنین ارتا هایی بزنم اما توانشو ندارم(گودرت من...

برای این شاهکار حاضرم رگمو بزنم😭🤧

میخوام رگمو بزنم 😃.. دارم فکر میکنم سنگ قبرم چه شکلی باشه..(...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط