امیدم فقط به خداست که دستمونو بگیره کارامو سپردم به امام
امیدم فقط به خداست که دستمونو بگیره کارامو سپردم به امام زمانم که خودشون درست کنند کارهارو 🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲
- ۱.۰k
- ۰۴ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط