آتش زدن تفاهم نامه ننگین و پرچم های آمریکا و اسرائیل

‼️نقض بند اول تفاهم نامه ‼️

علی الاصول،تفاهم‌نامه ای که نظر امام امت و مردم مبعوث شده،در آن لحاظ نشده باشد، #نمی‌پذیریم.

آتش زدن تفاهم نامه ننگین و پرچم های آمریکا و اسرائیل

#توافقِ‌ننگین
#خسارت_محض
#هسته‌ای_سرمایه_ملی
#بنده_علی‌الاصول_نظر_دیگری_داشتم
دیدگاه ها (۰)

ظریف در صدا و سیما هزاران دروغ خانمان سوز گفت(اسنپ بک،تعلیق،...

آتش زدن تفاهم نامه ننگین و پرچم های آمریکا و اسرائیل

🚨💯🚨💯🚨💯🚨▪️آیا باید به مسئولان اعتماد کرد❓️▪️نحوه تعامل مردم ب...

نام :با معشوقه سابق خواهرم نامزد شدم

اسم:تازه کار دوباره متولد شده

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط