سلطان بی چون و چرای شیرجه 🤣🤣

سلطان بی چون و چرای شیرجه 🤣🤣
دیدگاه ها (۱)

اُبهت عقاب رو میشه اینجا دید😍🦅

تابلوی داخل کافه ساعت ۱۲ که میشه شروع میکنه به چرت زدن یعنی ...

فقط شیرجه های نامی اون پشت😂

تا شیرجه دلفینی نزنم دست بردار نیستمممم🤡

اقیانوس بنفش👀✨💜شیرجه بزنم وسط این اقیانوس...💜😹✨

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط