چیزی همه ما تجربه اش رو داریم میکنیم. 🖤

چیزی همه ما تجربه اش رو داریم میکنیم. 🖤
دیدگاه ها (۰)

:-)🥀

خدا همیشه دست و دلباز تر از بنده هاشه🙂

آرامش رو درونت جستجو کن.

👊

گمونم داریم کلمه‌ی تاسیان رو زندگی میکنیم.

غیبت؟ نه بابا داریم اتفاقات گذشته رو تحلیل میکنیم🙊

مصری اتک آن تایتان

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط