نوشـــته ها "بهانه" است..

نوشـــته ها "بهانه" است..

فقط "مینویســــم"
که "یادآوری" کنم
به "یادتم"

"باورش" با "تــــــو"
‎‎‌‎‌‎‌‎‌‌‌
☔ ☔ ️
دیدگاه ها (۱)

من الله وتصیرین عند امی جنهما مش کبر ینزار ما ترسه حنه m

•-//زندگی همین است -//همین چیزهای کوچک ساده -//مثلا تو بخندی...

فقط خواستم یاداوری کنم🤧

خواستم یاداوری کنم، دخترا تو هر شرایطی عاشق گل گرفتنن💘

حقیقتی که دوست ندارم باورش کنم!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط