کسی میدونه چجور میشه آدمارو از تو گوشی کشید بیرون ؟💋😻

کسی میدونه چجور میشه آدمارو از تو گوشی کشید بیرون ؟💋😻
😊
دیدگاه ها (۴)

دلبر اگه منو بذاری زیر میکروسکوپ میبینی دستایِ تک تک سلولام ...

خستم آقای قاضی 😊

کامنت بزارید

دلم چه تنگه هوای گریه داره 😢😢

کسی میدونه چجوری دود داد بیرون تو کامنتا بگه 😅😅

چرا تو ایران ازینا نیستخودااااای مننننننننعررررر

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط