حرفت که می شود با خنده می گویم : یادش بخیر ، فراموشش کردم

حرفت که می شود با خنده می گویم : یادش بخیر ، فراموشش کردم

اما نمی دانند هنوز هم کسی اشتباه تماس می گیرد

سست میشوم که نکند تو باشی
دیدگاه ها (۲)

#😞

دوســـــــــــــــش دارمـــــــا

بیـــــــــــــــبی

درگـــــــــــــــــیر یه احساسه خـــــاصیم

فکر می کنی گذشت ؟نه اینقدر ، نبودنت همه جا هستکه انگار هنوز ...

عاشقانه های شبنم روانشناسی رابطه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط