تو

تو
ناگریز ترین
اتفاق ممکنی...
در عین نبودنت همه جا هستی 😔💔
دیدگاه ها (۱)

سلامَتی روزی کِهاَزِ سَنگِ قَبرَمعَکس بِندازی و پُست بِزاریا...

"هر دو" بیداریم ؛من از فکرِ "نبودنت"و تو از شوقِ "بودنش"..😔

- نمیگم که نبودنت منو از پا درآورده ، ولی هر اتفاق بدی که تو...

قلبم

خداییی حقههههه..

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط