چه جوری ام؟

چه جوری ام؟















وای چی بگم؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!¿¿¿¿
دیدگاه ها (۱۹)

ویسگونی ها کامنتPls

تو رو خدا هرچی میخواین بدین ولی سوسک رو ندین میترسم ازش.خواه...

................چی بگم حالا

....... چی بگم؟؟؟؟؟؟¿¿¿¿¿¿

خوب... اتفاق غیر منتظره ای افتاد... اکانتم برگشت... باورم نم...

چه جوری از دلم بگم به تو:)؟؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط