چقد اکم خره...

چقد اکم خره...
وای...
مفسفمسوژمفطنطوسماژغکیملژبن
..... خیلی خره.... ازش متنفرممممممم.... اصلا دیل میزنم چ کاریه
دیدگاه ها (۳)

... نه باید امتحانش کنم اره... اریااااااا ارمانننننن کدوم قب...

بگو نه ب خدا🗣️

وای من خیلی خوشم میاد ازش مخصوصاً جلد ایرانیش

وای آهو پیشونی سفید حقیقتش الان خیلی کم ازش یادم میاد ولی ان...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط