توی این خونه پوسیدم خدایا،
توی این خونه پوسیدم خدایا،
مگه دیوار اینجا در نداره؟!
چقدر باید تحمل کرد بی عشق؟!
مگه دنیا در و پیکر نداره؟!
چشام کم سو شد از بس گریه کردم،
نمیدونم کی از این خونه میرم،
دارم می پوسم و چشم انتظارم،
دارم میمیرم و از رو نمیرم !
مگه دیوار اینجا در نداره؟!
چقدر باید تحمل کرد بی عشق؟!
مگه دنیا در و پیکر نداره؟!
چشام کم سو شد از بس گریه کردم،
نمیدونم کی از این خونه میرم،
دارم می پوسم و چشم انتظارم،
دارم میمیرم و از رو نمیرم !
- ۴.۸k
- ۲۰ دی ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط