از دور دوستت داشتم......
از دور دوستت داشتم......
بی هیچ عطری!
آغوشی!
نگاهی!
حتی بوسه ای!
«تنها دوستت داشتم»
اما حالا اگر دور شی...........
چه کنم با این همه وابستگی..!!
بی هیچ عطری!
آغوشی!
نگاهی!
حتی بوسه ای!
«تنها دوستت داشتم»
اما حالا اگر دور شی...........
چه کنم با این همه وابستگی..!!
- ۸۳۷
- ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط