کافکا ، بیرون چه می‌بینی؟

کافکا ، بیرون چه می‌بینی؟
(ازپنجره‌پشت‌سرش‌به‌بیرون‌نگاه‌میکنم.)
- درخت‌ها ، آسمان و قدری ابر را می‌بینم ، و چند پرنده روی شاخه‌های درخت .
+ هیچ چیز غیر عادی نیست ، درست؟
- درست است!

+ ولی اگر می‌دانستی فردا صبح دیگر نمی‌توانی این‌ها را ببینی ، همه چیز ناگهان در نظرت جلوه می‌کرد و ارزشمند می‌شد ، نه؟ ؛) 💚🌳☘

چه قشنگ 😍✌
دیدگاه ها (۶)

(❤)

یه پروانه هیچوقت نمیتونه زیبایی که با خودش همراه داره رو ببی...

[❤]

عشقای فراری..♥😁

🔮🎀بازگشت عشق🎀🔮Part5دوعا:تو همیشه باید فرد کامل کامل باشه که ...

پارت ۵ راز ستارۀ درخشان

Mafia-Knig پادشاه مافیا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط