اینجا خونمه...

اینجا خونمه...
دیدگاه ها (۲)

خخخ...خاک

خیلییییی...:-(

کیا رسیدن؟؟؟؟؟؟

دلم یه بارون اساسی میخواااااااد.....تو شماااال

به قول حوری(تاسیان): کجا برم اینجا خونمه به قول نورا(خودم): ...

جبران میکنم وطنمه عشقمه خونمه🇮🇷👌🏻

اینجا ایران نیست، اینجا مالزی‌ است

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط