کی می دونه یکمی ویس بده تا روبات و فعال کنم؟

کی می دونه یکمی ویس بده تا روبات و فعال کنم؟
دیدگاه ها (۰)

مود چانگبین:نکن پدصگ

https://wisgoon.com/soyon_sooo

اون یک دونه رفیقم که معتقده صداش داخل ویس ها بده اما نمی دون...

هوفففف اولین باری. که پیج زدم ویسامو به چوخ دادم الان ویس ند...

پسند شده توسط akazaforever و دیگران

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط