خداوندا به من زیستی عطا کن که در لحظه مرگ،به بی ثمری لحظه

خداوندا به من زیستی عطا کن که در لحظه مرگ،به بی ثمری لحظه ای که برای زیستن تلف کردم،سوگوار نباشم
دیدگاه ها (۱)

برای خود زندگی کنیم نه برای نمایش دادن آن به دیگران

خب چ کاریه ؟؟؟

شاید فردایی نباشد! شاید فردایی باشد! اما......اما عزیزی نباش...

خدایی یعنی باید بخاطرشون بری جبهه

🌙 شب بخیر! > "خداوندا، به من قدرت و بینش عطا کن تا بتوانم در...

سوگند به مرگمون

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط