"حال همه‌ی ما خوب است اما تو باور نکن..اینجا بیمارستان را

"حال همه‌ی ما خوب است اما تو باور نکن..اینجا بیمارستان رازی اهواز
دیدگاه ها (۸)

از طرف چه خبر؟😑

بیاین دلاتونو ببرم یسر باغ شمال

آدم باید یه اکیپ این شکلی داشته باشه ز غوغای جهان فارغ بشه 🍃

حال همه ما خوب است اما تو باور نکن......

به قول شکیبایی: «حال ما خوب است ولی تو باور نکن»

#ریلز | حال همه ما خوب است اما تو باور نکن#خیابان_ایران

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط