فال حافظ گرفتم

فال حافظ گرفتم
حافظم بهم میگه غمگین نباشم :)
دیدگاه ها (۳۹)

منم خریدم :)

چی خو منم خریدم .....

صبح رفته بودیم حافظیه شیراز جاتون خالی

پارک ارغوان #شیراز

عروس مرده بهم یاد داد وابستهذکسی نباشم

فال حافظ زدم آن رند غزال خوان هم گفت زندگی بی تو محال است تو...

اونجا که حافظ شیرازی میگه :حافظ صبور باش که در راه عاشقی هر ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط