بـــــــاش.…

بـــــــاش.…

گـــــاهــــی اخــــم کـــــــن

گـــــاهــــی دعـــــــوایـــم کـــــن

گـــــاهــــی دوستــــــم نـداشتــــــه بـــاش

امـــا…. همیشـــــه بــــاش….

مـــن طـــاقـــت نــدارم.…

کــم مــی آورم…. تــو را.... در لحـــظــه هــایـــــم...

من چیزے نمے گویم تا بـدانے در سکوتــ ـ هم مے تـوان

عاشـق مانـد.. بہ همین سادگے,,,
دیدگاه ها (۱۴)

"تـــــــو" ڪــہ تـو خـاطـره منــے گـذشتمــو دوس دارم؛هــر ر...

.

#عاشقانه

#عاشقانه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط