دختران فرشتگانی هستند
دختران فرشتگانی هستند
از آسمان.....
برای پر کردن قلب ما
از عشق بی پایان!!
میلاد حضرت معصومه،و روز دختر رو تبریک میگم
مخصوصا به همه آبجی ها دختر خانمای گل ویس..تبریک..
از آسمان.....
برای پر کردن قلب ما
از عشق بی پایان!!
میلاد حضرت معصومه،و روز دختر رو تبریک میگم
مخصوصا به همه آبجی ها دختر خانمای گل ویس..تبریک..
- ۲.۲k
- ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط