اره اعصاب ندارم خودتون بیاین دل بدین تابرم خخخخخ

اره اعصاب ندارم خودتون بیاین دل بدین تابرم خخخخخ
دیدگاه ها (۱۵۳)

سلام صبح همه بخیر شادی عزیزان بامعرفت

من تودلم میگم شما بگین آمین........

هه

اوف دلم داغون داغونه

حرفی ندارم خودتون ری اکشن بدین🗿🎀

اعصاب ندارم

عزیزم میخوای بچه‌ها مردم‌ رو در به در کنی؟اره من ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط