خخخ

دیدگاه ها (۷)

#قهر

#پرنسس

#بهم_برسیم#عروسیمون

بعله...خوشحالی ینی لپت چال داشته باشه#چال

از مامان من احمق تر و بیسواد تر و بیشعور تر ندیدینن

همیشه بیشعور، احمق، کصخل و... خطاب شدم ولی هیچوقت زشت خطاب ن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط