۱.کسی نمیتونه کمکم کنه ولی ممنونم

۱.کسی نمیتونه کمکم کنه ولی ممنونم
۲.من به امید دل بستم
دیدگاه ها (۰)

باشه ولی عررررررررررررر

سوال بپرسید جواب بدم به پیجتم سر میزنم خوب باشه بهت بک میدم ...

یه حس عجیبی دارم حس میکنم فقط چند ماه دیگه زندم ... قاتلمو ت...

@yamin_bts_army کجایی بورار؟ ۲۰۰۰ تایی شدیا مبارک باشه

از کتاب"به امید دل بستم":)

به امید دل بستم#نویسنده_لنکانی#کتاب#فانتزی#فن_آرت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط