نوشته‌ام را اینگونه آغاز کردم

نوشته‌ام را اینگونه آغاز کردم
تو خالق نوازش‌های بی‌اختیار من بودی
و ادامه دادم که‌ «بی‌اختیار نوازش کردن» از آن کارهاست که دوست داشتن آدم را لو می‌دهد. بارها پیش آمده بود که من بی‌اختیار تو را نوازش کرده‌ باشم بدون آنکه فکر کنم.‌ برایش نوشتم بارها جوری تو‌ را نوازش کرده‌ام که شبیه‌اش را جایی ندیده بودم. انگار که به من الهام شده بود.

برایش نوشتم‌ بعد از رفتنت نوازش‌های بی‌اختیار من برای همیشه مُردند... شاید بعد از تو دیگر هیچکس را بی‌اختیار نوازش نکنم


👤 مجید میرزایی
دیدگاه ها (۰)

بفرمایید پاستا😊

اسماء جونم تولدت مبارک و پرتکرار😍😍💋💋💋💋الهی زندگیت همیشه شاد ...

جز این مگه دلیل دیگه ای میتونه داشته باشه

حق 😂😂😂

پارت ۵ (دیگه اینو گذاشتم جدی میرم درس میخونم)ناروتو نشست روی...

هم اتاقی قدمی - پارت - ۱۲

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط