بچه ها خیلیدیدم رومان مینویسن منم میخوام بنویسم

بچه ها خیلیدیدم رومان مینویسن منم میخوام بنویسم
دیدگاه ها (۳)

میخوام یک انباکسینگ بگیرم یا امروز میاد یا فردا اگر فردا بیا...

پارت اول

میخوام ببینم کی میتونه حدس بزنه چی سفارش دادم ۶ تا بک میدم

یوتویوب داره خطری میشه 😑

صلم من میخوام یه رومان بنویسم خوشحال میشم دنبالم کنید👍

بچه ها میخوام داستان شیپ چارلستور رو بنویسم داخل کامنتا بگید...

بچه ها فالوورام که بیشتر شد براتون رمان مینویسم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط