- دیدن با نگاه کردن مگه فرقی هم داره؟!!
- دیدن با نگاه کردن مگه فرقی هم داره؟!!
+خیلییییی، مثلا من همه رو میبینم ولی تو رو نگاه میکنم … :)
+خیلییییی، مثلا من همه رو میبینم ولی تو رو نگاه میکنم … :)
- ۷.۸k
- ۲۴ مهر ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط