وای چه حالی میده بعد دوسال میخوام روزه برم پارسال که دایی
وای چه حالی میده بعد دوسال میخوام روزه برم پارسال که داییم مرد نتونستم امسال دیگه میخوام بگیرم تا آخرش اگه خدا قبول کنه
- ۱.۴k
- ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط