بیخودی امید نداشته باشید، امید زیادیشم خوب نیست. با عرق
بیخودی امید نداشته باشید، امید زیادیشم خوب نیست. با عرق نعنا نمیشه به جنگ سکته مغزی رفت
- ۲.۱k
- ۱۲ دی ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط