ما درخط مقدم،در انتظار پایانیم،انتظارداشتن به وفای زمان و
ما درخط مقدم،در انتظار پایانیم،انتظارداشتن به وفای زمان و امیدواری به سالم بودن قراردادهای آسمانی، آرزویی است که هیچ عاقل و خردمندی به آن دل خوش نکرد.زیرادرغاری سرد هستیم،که طبیعتش بهم پیچیده است همه به دنبال آتش هستند.آتشی که بجان ماست.و دروجود
پروانه هاست،آرزوی ماپروانگان دیدن مثل خودبودتابه دور شعله ای که عاشقش هستیم بگردیم،اماآرزویی محال بودانتظار مابه پایان رسید،همه پروانه نبودیم،سرد بودند،زیبایی ماهنردست خدارانشان داد،ماگرماوعشق معرفت بخشیدیم درآخر به خاطر زیبایی شکارشدیم.
پروانه هاست،آرزوی ماپروانگان دیدن مثل خودبودتابه دور شعله ای که عاشقش هستیم بگردیم،اماآرزویی محال بودانتظار مابه پایان رسید،همه پروانه نبودیم،سرد بودند،زیبایی ماهنردست خدارانشان داد،ماگرماوعشق معرفت بخشیدیم درآخر به خاطر زیبایی شکارشدیم.
- ۳۰
- ۰۳ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط