با اسلحه آمریکا کشته میشویم!
با اسلحه آمریکا کشته میشویم!
باجنگ های آمریکا آواره میشویم!
با تحریم های آمریکا فقیر میشویم!
و آمریکا نگران حقوق بشر ماست،نگران آینده بچه های ماست،نگران آزادی های ماست!
خرهای مزرعه هم باوردارند،آمریکا خیرخواه ماست.....
باجنگ های آمریکا آواره میشویم!
با تحریم های آمریکا فقیر میشویم!
و آمریکا نگران حقوق بشر ماست،نگران آینده بچه های ماست،نگران آزادی های ماست!
خرهای مزرعه هم باوردارند،آمریکا خیرخواه ماست.....
- ۷۶۶
- ۰۲ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط