شیث رضایی :
شیث رضایی :
اگر گلمحمدی کارهای ساپینتو را میکرد او را ۱۰ جلسه محروم میکردند. جالب است حتی با وجود لگد زدن به برانکارد نه داور او را اخراج کرد و نه کمیته انضباطی او را محروم کرد.
هعی خدااا کاملا حق👌💔
اگر گلمحمدی کارهای ساپینتو را میکرد او را ۱۰ جلسه محروم میکردند. جالب است حتی با وجود لگد زدن به برانکارد نه داور او را اخراج کرد و نه کمیته انضباطی او را محروم کرد.
هعی خدااا کاملا حق👌💔
- ۱.۲k
- ۲۴ شهریور ۱۴۰۱
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط