الان دارم یه سناریو تو مغزم میسازم که مانتی بعد از خراب ک

الان دارم یه سناریو تو مغزم میسازم که مانتی بعد از خراب کردن بانی چقدر کتک از چیکا خورده😂
دیدگاه ها (۶)

خلاصه که کسی خیلی حسوده:/ با کسیدی مسابقه گذاشتن ولمم نمیکنه...

رباط جدید؟یه ابگیریت دیگه😂

نه واقعا بانی خیلی کراشه!قبول ندارید؟توی همه فنافا کراش بوده...

بسم الله هیبتو😂

...

چالش

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط