از تمام دلتنگی ها

از تمام دلتنگی ها
از اشک ها و شکایت ها که بگذریم
باید اعتراف کنم مادرم که می خندد در خانه هست من خوشبختم قربون بودنت مادرم🫂
دیدگاه ها (۰)

عصرتون بخیر دوستان.

من با خود خدا بستمهر چی که شده باید میشدههر چی هم نشده بهترش...

چقدر حرفش قشنگه👌

امید به زندگی فقط تو گیلان🌱😍شهر همیشه سرسبزوزیبای من😍

وَمَرگی‌کِه‌بِه‌شِدَت‌آرِزوست'🕊️🖤'در “نقاشی هایم” تنهاییم را...

پارت ۷

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط