من رویا ها یا کابوس ها را نقاشی نمیکنم

من رویا ها یا کابوس ها را نقاشی نمیکنم
من واقعیت خودم را میکشم
دیدگاه ها (۱)

هرگز نبوده قلب من اینگونه گرم و سرخ

وعشق تنها مرا رساند به امکان یک پرنده شدن

نقاشی میکشم چون....🌀

اینم سومین نقاشی پیجهر ده لایک نقاشی میکشم براتون❤️

اهنگی که وقتی نقاشی میکشم گوش میدم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط