تنفرم یه حسه ولی این دنیا ارزش هیچ حسیو نداره

تنفرم یه حسه ولی این دنیا ارزش هیچ حسیو نداره
دیدگاه ها (۱)

میشد پات رگم داد ولی تو ادمش نبودی ..!

‌ ‌- چون #گریه نکردم،نپرسیدن حالمو ...

میگن:کسایی که با سختی بزرگ شدن از نرسیدن ناراحت نمیشن

بدترین حسه دنیا!

همین قدر زود میگذره . باور کنید این دنیا اونقدر که فکر میکنی...

هعییی ببین با کیا تو یه فندرومیم ......عالیه داداش این چیههه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط