منو ابجی جیونم همیشه باهممیم

منو ابجی جیونم همیشه باهممیم
نمی‌تونی ببینی خو نبین ⁦^_^⁩
دیدگاه ها (۱۶)

مهتابییی دلم واسه نقاشیات تنگ شده هعییی !

صبح بخیر بیدار شودما ولی​ هنوز خوابم میاد

خوب اینم دسخت مزخرف من

سلام کسی هست

واقعا بعد فوت پدرم تنها کسی که واقعا تو این چند وقت هم جای پ...

#سناریو_بی_تی_اس #درخواستی🦋 موضوع اسلاید بعد نامجون : پس گفت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط