مـــــرسی رفیق

مـــــرسی رفیق
دیدگاه ها (۸)

دوره همــــــــی

تــــــــولدم نــــــــزدیکــــــع#جــــــــــــــــــــــــ...

ازتــــــــ یه یادگاری دارم یه صدایع حـــــرف یه قول ...#مان...

#ولـــــــم کردی

اگه زمین خوردی بلندت میکنم..

منو رفیق کیا تایپ شون رفیق منه؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط