یه دوست مجازی داشتم هفت ما کامل باهاش دوست بودم همو ابجی
یه دوست مجازی داشتم هفت ما کامل باهاش دوست بودم همو ابجی صدا میکردیم یه روز گوشیم شکست عوضش کردم دو روز کامل دمبال پیچش بودم وقتی پیداش کردم چند روز همش کم پیدا بود خیلی دیر سر میزد وقتایم که میومد میگفت دوست پسرم بهم زنگ زده بود و حرف زدیم وقت نشد پیچ دوست پسرشو فالو کردم یه روز پست گذاشت رفتم بخش نظرات گفتم بیا پی وی تا فردا خبری ازش نشد تا اینکه اینو گفت :
سلام
میخواستم بگم با رل من چیکار داشتی که بهش گفتی بیا پی وی ؟
تازه متوجه شدم اشتباه شده اخه پروفایل هر دوشون شبیه هم بود
براش توضیح دادم اشتباه فرستادم براش ولی باور نکرد و بلاکم کرد
اینم بگم دوست پسرش مجازی بود و دوماه بیشتر همو نمیشناختن
این داستان غمیگن یکی از فالوورام بود😭💓🎀
سلام
میخواستم بگم با رل من چیکار داشتی که بهش گفتی بیا پی وی ؟
تازه متوجه شدم اشتباه شده اخه پروفایل هر دوشون شبیه هم بود
براش توضیح دادم اشتباه فرستادم براش ولی باور نکرد و بلاکم کرد
اینم بگم دوست پسرش مجازی بود و دوماه بیشتر همو نمیشناختن
این داستان غمیگن یکی از فالوورام بود😭💓🎀
- ۱۶۱
- ۰۵ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط